keskiviikko, 11. kesäkuu 2008
BamboBlog?
Niin. Mikä se on? BamboBlog on 11. kesäkuuta 2008 avattua blogi jonne Bamboocha (minä :P) kirjoittelee mietteitään kiinnostavista asiosta. Toisinsanottuna AoC:stä (=Age of Conan). Tervetuloa lukemaan.
keskiviikko, 11. kesäkuu 2008
Kommentit